Temadag + ljusparty

Idag har jag och Micaela haft temadag. Vågar dessvärre inte berätta vad temat var..
Men har ni sett två muppar i en röd mazda idag så var det förmodligen vi :)
Direkt från temadagen (fortfarande utklädda) åker vi till Josefins ljusparty!
Hon som höll i partyt vart lite chockad över vårat klädval, haha. Men vi bytte faktiskt om innan allt folk kom.
Jag köpte i alla fall två paket ljus, i olika dofter. Sen vann jag ett till ljus! Rytters förtjänst, tack :)
Ikväll vet jag inte hur det blir.. Just nu kände jag att det var skönt att landa hemma en stund.
Men jag ska väl åka och hälsa på min käre vän snart tänkte jag.
Klarar inte av att vara här hemma allt för länge. Men snart slipper jag :)
Och nej, det blir ingen flytt till Stockholm just nu. Däremot ska jag hyra en lägenhet här så länge..
Jag berättar mer om det när allt är klart.
Näe, nu ska jag hitta på något. Hörs!
bild från bob-åkningen!
och från skridsko-åkningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0