zombiemadeleine

Har nog aldrig varit så trött som jag har varit idag. Någon ringde och väckte mig imorse, det kommer jag ihåg. Men jag vet däremot inte vem, hehe. Men jag har varit som en zombie hela dagen.
Detta har jag gjort idag: druckit en kopp kaffe, skypeat med "C", sovit nån timme, skypeat med "C", träffat Anna och skypeat med "C". Kul dag va? Haha.
Jag som brukar köra mycket längre än till Karlstad liksom, och ändå blev jag så trött av den resan.
När jag körde till Götelaborg sist vart jag inte alls lika trött. Knepigt det där..
Kanske var kokosnötterna som gjorde att jag blev så trött :) höhö
Näe, ligger redan i sängen så jag kanska ska försöka sova lite då.
PUSS

saknar mitt svarta håååår


Kommentarer
Postat av: J

Sov gott :)

2011-03-15 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0