1 ton lättare

Fick precis ett efterlängtat mejl. Har varit väldigt orolig över en vän som jag inte har hört något ifrån på nästan en månad. Så nu släppte en stor sten ifrån mina axlar. Ta hand om dig nu! ♥


Annars då? Jobbar på som vanligt. David har kommit hem också, så jag spenderar mycket tid med honom.
Är fortfarande sjuk, inne på 12e veckan nu. Börjar bli riktigt jobbigt nu! Boo, bota mig.
Sista jobbpasset idag i alla fall! För imorgon åker vi till ULLARED! Ska bli så otroligt roligt.
Sover där torsdag + fredag natt. På ett slott! Fast det verkar inte vara så "slottigt" slott, haha.
Märks väl om det är ett ruckel eller inte. Ser jävligt fint ut i alla fall.
SHOPPING! Yeeey.


Tänkte bara passa på att säga tack för hjärtinfarkten JOHANNA!! Haha!
Hon skrämde mig nästan till döds på Dollarstore i helgen. Jobbet fick sig ett gott skratt i alla fall.
Kul att se dig i alla fall toka :) PUSS på dig.


Nu ska jag åka och handla inför tomorrow. Puss & kram


Några bilder ifrån en sjukt rolig sommarkväll någon gång förra året.
Så mycket som jag skrattade när incidenten på sista bilden hände har jag nog aldrig skrattat.
Vilka minnen :) ♥

Kommentarer
Postat av: johanna h

Haha...... ;) så går de när man är inne i annat :)

2011-11-30 @ 13:23:14
Postat av: Madeleine

VÄNTA du bara. Payback is a bitch ;)

2011-11-30 @ 14:13:48
Postat av: jossan

haha, åh vad full i skratt både jag och andeas vart när vi såg bilderna nu . haha

2011-12-04 @ 22:40:04
Postat av: Madeleine

Haha ja fy fan vad kul det var! Den synen glömmer jag ALDRIG!!

2011-12-06 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0