Den eviga tvätten..

Vad tycker ni om min nya design? Jag gillar den, enkel och bra.
Vad har hänt den här veckan då? Jobb i början av veckan sen har jag varit ledig torsdag och idag.
Tvättat och städat har jag hunnit med också. Nadja & Jacob har hjälpt mig :) Tusen tack för all hjälp.
Sen lagade vi en god middag idag också, lax i god sås och ris. AS GOTT! Stor kok som vanligt, så min käre karl har lite mat när han ska till Norge nästa gång.
Påtal om min man, han kommer förmodligen hem imorgon! Wiho, en dag tidigare!
Passar perfekt eftersom jag jobbar natt på söndag, så då hade vi inte hunnit setts något innan. YES!


Nu ska jag tvätta lite till, uppe i 6 Ikea påsar nu. Sjukt mycket tvätt, fattar inte. Det tar aldrig slut!
Hittade nämligen två gömda påsar med Davids Norge kläder.. Just nu hatar jag kläder. Men det går över om några minuter, haha :)


Nej nu ska jag skynda mig lite så vi kan kika på en film sen :) MYS! ♥


Anna har min kamera så jag har tyvärr inga bilder att erbjuda. Ni får helt enkelt klara er :) PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0