Oväckbar

Det är så skönt att ha min fina karl hemma igen. Att kasta mig i hans famn efter en vecka ifrån varandra är det bästa jag vet!
Igår hade vi myskväll med Nadja & Yacob. Kollade på några filmer, åt massa gött osv :)
Har sovit som en stock inatt (skööönt) men vaknade upp med ett x antal missade samtal och ett flertal sms från mina kära kollegor. SORRY! Gick tydligen inte alls att väcka mig. Bättre lycka nästa gång :P


Nu ska jag åka och lämna tillbaka ett paket från Nelly, på tiden. Får se om det hinner komma fram innan det har gått 14 dagar. Annars får jag lov att betala 1400 för kläder jag inte har. Vore inte så kul! =/


Nu ska jag bjuda min man på lunch. Ha en bra dag :) PUSS & KRAM 
Första natten efter att vi hade sagt jag älskar dig :) Samma natt hamnade vi dock på blocket.
Som sagt, ingenting är normalt i detta hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0