Vad har hänt?

Jag har umgåtts med min fina vän Nadja konstant tills hon åkte tillbaka till Gbg igen.
Umgåtts med min underbara sambo Micaela. Sen kom killarna hem! Massa mys med D såklart.
Beställde ny lampa - såklart var den sönder. Beställt en ny dator - Zenbook. AS FIN (as dyr också, ajaj)
Shoppat har jag gjort också, men faktiskt med förstånd denna gång. Duktig chey!
Jobbat har jag gjort också. Ja i korta drag är det väl ungefär detta jag har gjort sedan senast jag uppdaterade.


Ikväll festar kollektivet. Spontanfylla är alltid kul! Tror det blir dansbandstema! Enbart för att ingen av oss riktigt gillar dansband. Roligast så.


Jag ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar. Ska rota fram min älskade kamera till ikväll och ta lite sjuka bilder.





Mamma älskar dig! Kom till mig NU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0